Snacka om ångest…..

Om bara några timmar så är det början på en Amerika resa. Som vanlig ser jag nog ganska lugn och sansad ut men känner en viss ångest ändå. Hade det inte varit för släkten så hade jag nog själv inte valt detta resemål igen och framförallt inte med två små barn. Vi har i en veckas tid försökt förklara att det kommer ta väldigt lång tid och hur det går till på ett flygplan. Malcolm känner jag inte så stor oro över mer än att han får ont i öronen eller att han blir så där riktigt över trött och "underbar"

Men roligast av allt eller oroligast kanske är min helt söta och underbara fru. Ett kontroll freak som började packa för ett par veckor sedan och har försökt planera allt in i minsta detalj. I mycket är det skönt men det kan också bi för bra. Hon var på väg i dag och skulle köpa tryckutjämnande öronproppar. Och detta pga en flygresa som hon gjorde för ca 15 år sedan som slutade med att hon fick lite ont i öronen. Visst är hon bara helt super. Kan också säga att det blev inga öronproppar. Nä nu skall jag googla lite och fylla i lite shopping listor.


Se you later.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0