Resfebern börjar komma………

Ja nu är det snart dags för avfärd och med det måste man avsluta de projekt man har igång.

Idag, imorgon och på lördag så är det ESF som gäller på måndag blir det en dagstur till STHLM och sedan åker vi på tisdag kväll. Skall bli helt otroligt skönt 3½ vecka i staterna och hälsa på min broder med familj. Tillbringar lediga stunder med att titta runder på http://www.amazon.com/ finns sjukt mycket bra och billiga grejer som man kommer bli tvungen att shoppa på sig.


Nä nu har jag inte tid med detta måste fixa färdigt det sista, skall passa på och lämna ett löfte.

Jag skall göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade med hur det går för min gång i Amerika och mina shopping planer.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja!! Vi förväntar oss inlägg från dig och frugan på resan så vi får läsa med avundsjuka om er resa...

2008-09-18 @ 17:25:35
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: frugan

det e lugnt petra jag lovar skriva i allafall

2008-09-18 @ 19:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0