Pensionärer borde förbjudas eller ?

Riktigt så är det inte men idag kände jag just så.
Var på ett möte idag där vi diskuterade huruvida man skall få fler att engagera sig och varför ungdomar har släppt debatten i dagspressen. Efter som debatten redan var igång så kunde jag inte vara tyst. Gråsuggorna förstår inte att debatten har flyttats från morgontidning och fått nytt liv i olika forum, bloggar och andra nätverk på nätet. När man sedan börjar använda ord som modernisera eller så fungerar tekniken så fick man ondablicken direkt.
Snälla hjälp mig så jag inte sabbar andra ungdomars drömmar om framtiden eller att jag som pensionär hela tiden skall blicka tillbaka och säga det var bättre för eller så var det minsann inte på min tid. Nä det är inte riktigt sanningen visst vill jag att pensionär och andra skall engagera sig för en bättre framtid men idiot förklara inte oss ungdomar.


Shit va skönt det var att skriva igen.  


Kommentarer
Postat av: Stålmusen

Tycker att du borde inse att ordet ungdom tillhör generationen efter dig!!!

2008-09-15 @ 22:30:01
Postat av: Petra

Jag håller me dig!

Ungdomen är framtiden! Sen ska inte vi utesluta pensionärer, utan kanske lära av varandra. Men jag kände samma ilska igår jag me..

2008-09-16 @ 08:35:20
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: frugan

heja Morgan!!!

2008-09-16 @ 09:20:59
Postat av: Snusan

Håller med dig :-) Vad kul att du hittat hit igen.

2008-09-16 @ 10:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0