HälsoProfilen

Nästan lite katastrof om man skall vara ärlig.

Allt började ju så bra med stegräknare och fint väder. Sedan blev det Amerika och snabbmat :-( what to do ? ja det är minsann bara att ta nya tag och se till att man är redo för beachen nästa sommar eller i alla fall att man inte skall behöva byta ut hela garderoben. Nä nya investeringar skall hjälpa mig att göra detta möjligt. En stepp maskin finns ny i lägenheten och den skall bland annat hjälpa mig. Sedan har vi årets bästa träningsredskap WII.

Snacka om att man kan dö av utmatning. Jag har fortfarande grymt ont i ryggen efter boxningsmatchen mot frugan. Och sedan så har jag ganska ont i min axel efter 15 timmars bowling. Sedan så var det igår dags för debuten på stepmaskinen och det gick faktiskt väldigt bra. Idag är jag på jobb har ingen verk eller mår dåligt. Ja nu känns det bara underbart liksom.

PS: om det är någon som hört att jag har en dotter på landet så är det bara ett ryckte. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0