Knäckebrödsdieten


Jag tror snart att jag provat det mesta i viktminskningsmetoder allt från bra till bra metoder. Men jag har framförallt sett framsteg med min nya bästis stegräknaren som hjälper mig att motionera i samband med mina dieter. Inte så att knäckebrödsdieten är så farlig som på bild utan det är till frukost som det blir knäcke istället för fralla och oftast eller ibland så ligger det lite gurka eller paprika på. Både positivt för näringsinnehållet men visst ser det trevligare ut ?


Nja får väl se men en sak är säkert under min semester tänker jag unna mig de där extra goda fast stegräknaren får minsann hänga med på semestern den också J


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tror du kommer klara det där

2008-07-31 @ 14:50:27
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0