Första


Första inlägget får väl bli ganska lugnt harmoniskt och trevligt :-)
Inte därför bildvalet men jag var ju tvungen att testa mig fram.

Ikväll blir det lite Hugo Åbergs så imorgon skriver jag förhoppningsvis om
de rikedommar detta skulle kunna innebära.

I denna blogg kommer jag aldrig att skriva om att jag är av kunglig härkomst
eller att jag har stora rikedomar. Jag kommer inte att berätta om mina lyxiga
utlandsresor som jag gör tillsammans med den Svenska eliten.
Jag kommer inte att skriva om de häftigaste ravepartyna eller om alla vip-fester
jag har varit på. Varför inte det då? Jo jag är en vanlig hederlig medborgare
med starka åsikter och det tänker jag däremot ha med i mina inlägg :-)

Ps: jag har inget kungligt blod i ådrorna och vip-fest har jag bara läst om i tidningen visst har jag rest utomland men det har varit begränsade ekonomiska tillgångar skulle också kunna hete budgetsemester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0