Ett tufft beslut som kommer kräva många skor. Gå till Stockholm från Malmö.


På mitt jobb så skall vi börja motionera med hjälp av stegräknare jag valde en utmaning att jag skulle gå från Malmö till Sthlm på 10 veckor jag menar så klart inte att gå till Sthlm utan på tio veckor ha gått lika långt som det är till Sthlm. Detta innebär i praktiken 12397 steg för mig om dagen. Låter kanske inte mycket men jag har tjuvstartat lite och kan säga att när man har ett stillasittande jobb så är det ganska så mycket med 12397 steg.  Det har blivit en timmes promenad varje kväll för att kunna uppnå detta mål, men skam den som ger sig.


Frågan är vilket är billigast ett par skor som skall hålla 60 mil eller en tåg biljet med SJ ??? vem vet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0