Utmaningen!!!!!

Känns inte direkt som ett kedjebrev men fick detta av min syster och så klart uppmanar jag alla som läser bloggen att själva fylla i era svar och dela med er av dem till mig och andra.

5 saker som är på min "att göra lista" idag:
- Vakna
- Köra till jobb
- Prata i telefon, "har telefon jour idag"
- Fundera lite på husköp
- Jogga rundan

Vad gjorde du för 10 år sen?
Oj det var sommaren när jag fyllde 18 känns som att det inte fanns plast för annat den sommaren förutom fest, party och nöjen

Ställen du bott på?
Hörby och Malmö på ett flertal ställen

5 saker du skulle gjort om du blev biljonär?
- Fixat drömboendet
- Hade nog blivit ett antal flygbiljetter eftersom bror min bor i staterna.
- Delat med mig till mina nära och kära
- Bildat stark opinion för att få regeringen att skrota FRA ”snabbt”
- För att man skulle behålla sitt hjärta och medmänsliga värde så hade jag startat en välgörenhetsorganisation, där pengarna skulle gå direkt till de drabbade


Men om detta skall gå så får jag nog börja spela mer än bara lotto för detta lär inga räcka länge :-) Så nu har jag svarat på dessa frågor och meningen är att man då ska utmana 5 personer men jag utmanar istället alla er som läser bloggen. Tala gärna om när ni svarat så man kan gå in och/eller kolla eller svara i kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Petra

Nu har jag åsså gjort utmanningen

2008-08-04 @ 09:52:34
Postat av: Snusan

Uppmaningen är antagen :-))

2008-08-04 @ 11:05:45
Postat av: frugan

nu är den gjord här hemma också

2008-08-04 @ 13:22:19
Postat av: Sanna

Ja, jag bangar aldrig på en utmaning :)

2008-08-04 @ 15:47:53
URL: http://sannahenefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0