Sex-analyser på bussen



Sex Analyser på bussen


Idag tog jag för ovanligheten bussen till jobb och det vill jag säga att det var riktigt roligt att sitta och analysera de andra passagerarna.


Analys 1 var två unga tjejer som hoppade på och som hela vägen satt och fnissade om sitt sommarjobb och den där snygga killen som också sommarjobbade där.

Analys 2 var att det mest är massa ungdomar som åkte med denna buss.

Analys 3 blev per automatik varför är det massa ungdomar som åker, kan tro att det har med semestrar och sommarjobb att göra. Eller så har Sverige helt enkelt blivit äldre, eller så kanske det är jag som blivit äldre, Oj, nä så kan det inte vara.

Analys 4 Jag får nog sluta åka buss, kommer på så konstiga tankar.

Analys 5 äntligen kom det på en äldre dam i 55 -års åldern och man kände en viss glädje, men när hon kommer lite längre bak i bussen så ser man att hon har hörlurar i öronen och spelar hög musik.

Analys 6 blir är hon en ungdomlig dam som är lycklig eftersom hon fått sommarjobb eller är det bara en medelålders som har haft en riktigt bra semester oavsett så var hon varmt välkommen på bussen idag.


Kommentarer
Postat av: fruwallen

nu funkar min blogg

2008-08-05 @ 11:12:15
URL: http://floppstar.blogg.se/
Postat av: fruwallen

trodde jag gjort det men tydligen inte men nu kom det in såg jag

2008-08-05 @ 11:34:03
URL: http://floppstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0