R.I.P

Ja det är nog dags att ta farväl av min kära stegräknare, just denna räknare har jag inte haft länge inta alls rättare sagt, jag har bara precis testat den. Men redan igår då det var invigning av den så hade den lite konstigt beteende den liksom verkade lite slö räknade bara hälften av stegen och allmäntillståndet var inte så bra. Efter en långrunda så blev det för mycket den klarade inte räkna mer och till slut gav den upp. Jag får väl prata med reklamationsavdelningen men först skall jag ta farväl av min vän.





Resten av dagen blir väl som vanligt att hoppa lite i vår egna borg J

Kommentarer
Postat av: Gula Petra

R.I.P

2008-08-12 @ 08:42:47
Postat av: Snusan

Din stackare....min är oxå död nu. Tror att den blev överansträngd:-))

2008-08-15 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0