Right Back

Tillbaka igen efter ett par dagar utan något inlägg. Har inte haft så mycket att skriva om och har använt min datortid till att försöka hitta något bra program för stegräkning, skulle vilja ha ett diagram på bloggen som man kunde uppdatera dagligen. Har tyvärr inte hitta någon sådan funktion, men jag letar vidare.

Nä jag måste vara hemma med familjen och bara njuta och ta det lugnt. Nästa vecka blir en tuff en först flyg till STHLM på måndag där jag skall ha avslutningsfest för aspirantgruppen. På tisdag så står det en buss och väntar på mig och några kollegor som skall ta oss till Säfsen och fyra dagars konferens. I Säfsen kommer kvällarna mest handla om att vandra så att stegräknaren blir nöjd med tillvaron.

Men som sagt lördagskväll och söndag kommer att bli mycket familjemys.

Någon som vet ett bra stegprogram till datorn ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0