Internet och hoppeborg

Semster har varit igång ett dygn nu och det är så skööönnt ja helt underbart första dagen gick inte riktigt som planerat. Jag skulle sätta igång datorn och till min förvåning så var det mobila bredbandet borta "HJÄLP" jag har letat igenom bilen flera gånger och huset som vi har hyrt har vi gått igenom ca 6-7 ggr.

Med lite panik i kroppen fick jag anlitat mina svärföräldrar till att leta igenom vår lägenhet ifall jag skulle glömt det där hemma. När de hade varit i lägenheten i några timmar och letat men dock utan resultat så beslutade jag mig för att ge upp och försökte sms blogga men det fungerade så klart inte.

Sån tur är kom svärfar ut till huset och med 2 minuter till sitt förfogande så hitta han mitt internet :-)


Så nu är allt frid och fröjd internet blogg och grymt cool hoppaborg på tomten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0