Händelserik dag & fynd i skogen

Ja det har varit en härlig och händelserik dag, dagen började med hoppemackor (rostmackor) efter det så blev det ju så klart hoppeborgen ett par timmar på morgonen. Efter det tog vi en promenad och plockade björnbär i mängder, men det blev tyvärr ingen tårta. Sedan tog vi en tur till Bo Ohlsson och där blev det shoppat lite små saker men stor pojken investerade i ett fiskspel riktigt roligt faktiskt.


När vi kom hem blev det grillad torsk och sedan en tur i hoppeborgen igen. Efter det så tog jag en liten runda runt huset och där hittade jag ett fynd. Vet inte vad det är eller menar så klart vart det kommer ifrån. Någon som kan tyda det ?


Kommentarer
Postat av: top

Det ser ut som den katten som du körde över ifjol...

2008-08-11 @ 21:28:05
Postat av: Petra

Vill inte veta vad det där är...

Låter som ni har det toppen... ¨

krama Familjen

Från Gula Petra

2008-08-12 @ 08:42:03
Postat av: dinsystersson.

var inte de det sdkelettet vi hitta förraa åreet?

2008-08-14 @ 09:31:59
Postat av: Morgan Wallén

Jo jag tror det, men såg det i förrgår när jag tog mig en promendad i skogen.

2008-08-14 @ 11:45:15
URL: http://floppstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0