Förbjud Rullbandskorven.....



Rullbandskorven!


Helt otroligt att man får sälja den bara. Idag köpte jag och familjen en liten korvmeny 3 rullbandsgrillade korvar och tre läsk för 30:- låter nog ganska billigt men shit vad lurad man kan bli. En ljummen dricka som inte all smakar som en kall god cola och dessa rullbandkorvar som ja faktiskt inte smakar grillat eller korv kanske närmast smakar det rullband.

Nä det får nog bli en bojkottnings sanktion i framtiden....

Någon som håller med eller ni rent av älskar den smaklösa rullbandskorven???


Kommentarer
Postat av: Snusan

Ska du äta korv överhuvudtaget?

2008-08-24 @ 13:54:08
Postat av: frugan

jag övertalade honom,han ville ha en glass också men det skulle inte vi andra ha så han sket också i det !!!

2008-08-24 @ 15:43:45
URL: http://fruwallen.blogg.se/
Postat av: Morgan him self

Mmmm och gud va jag ångar mig just nu....

Men har man tur är det någon som bjuder på glass imorgon på jobb.

2008-08-24 @ 16:28:52
Postat av: Petra

korv är inte gott... Inte alls!

2008-08-25 @ 14:38:06
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0