Gick till jobb idag!


Ja idag skulle frugan ha bilen och då tog jag ett nyttigt beslut. Gå till jobbet, ja det gjorde jag också men är lite gnällig nu när smärtan efter skoskav börjar krypa på en mer och mer. Får väl be någon snäll kollega badda mina fötter och plåstra om dem lite.


Men det var i alla fall så att det tog 40 minuter och blev 7000 steg känns bra att man innan klockan 08:00 hade avverkat hälften av dagens totala mål, men tittar man sedan på resten av tiden från 08:00 fram till nu 11:00 så har det inte blivit mer än 1500 steg till.


Detta kommer garanterat att sluta med en kvällspromenad skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Petra

Du e duktig du..

2008-08-19 @ 12:25:53
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0